Legevakten

Natt til onsdag våknet jeg av intense magesmerter. Det skjedde ca 03.30 og jeg fikk ikke sove etter det. Hadde så vondt at jeg måtte få pappa til å komme og ta med Leona til barnehagen fordi jeg orket ikke. Jeg tok smertestillende men det hjalp ikke. Dro til legevakten med mamma. Satt der fra 10.00 om morningen til 16.00 på ettermiddagen. Sykt lang ventetid. Blodprøver,urinprøber,gynekologiske undersøkelser. Ingen skjønte hva det var. Ble sendt videre til Ullevål sykehus. alle de samme prøvene på nytt. Ingen skjønte hva det kunne være. Fikk beskjed om å dra hjem og se an om smertene vedvarte eller ikke. Har fremdeles vondt.   Selvom de konkluderte med at det ikke var noe galt med underlivet mitt så kunne de vel tatt røntgen av magen og sendt meg et annet sted? kanskje det er starten på blindtarmbetennelse? Who knows. Ble ihvertfall utrolig skuffet av norsk helsevesen. Dro hjem timesvis etterpå. Fattigere enn da jeg kom dit, og fremdeles med smerter…

Håper jeg blir bedre snart, hvis ikke så får jeg ta turen tilbake og se om det fører noe godt med seg.

God helg.  ❤IMG_8085

One thought on “Legevakten

Leave a Reply

