New week

Vært en rolig og stille helg. Siden formen ikke var på topp så avlyste jeg det vorset jeg skulle ha på lørdag og ble hjemme med Leona istedet ♥️ vi gikk turer både lørdag og søndag for å få litt frisk luft og mosjon. Vi kjøpte noen småtterier til rommet hennes og noen nye sko siden hun vokser ut fra alt nå. Deretter ryddet jeg i klærne hennes og mine. Mange av klærne hennes er fravokst.. Lyst til å spare på mye siden man vet aldri når barn nr 2 kommer, men siden det ligger litt frem i tid så tror jeg noe må sendes til Fretex og UFF. Kan ikke spare på alt. Ny uke. Nye utfordringer. Jeg vil bare reise vekk fra snøen og kulden, men må vel holde meg fokusert litt til.. Skal belønne oss med tur i mars. Da blir jeg 23 år. 🎁🎈

IMG_3875

IMG_3876

Leave a Reply

